cele

Celem Stowarzyszenia jest:

  1. Promowanie i wspieranie innowacyjnej wiedzy poprzes nowoczesne formy szkoleń.
  2. Inicjowanie, wspieranie i prowadzenie działalności edukacyjnej i szkoleniowej zwłaszcza w zakresie innowacyjnych rozwiązań biznesowych, organizacyjnych, sprzedażowych i marketingowych.
  3. Przeszczepianie na polski rynek najlepszych praktyk związanych z tworzeniem, budowaniem i zarządzaniem rozproszonymi organizacjami, w szczególności form telepracy, organizacji wirtualnych, klastrów, stowarzyszeń.
  4. Poprawa warunków prowadzenia działalności gospodarczej przez polskie organizacje gospodarcze, których działalność związana jest z przetwarzaniem informacji oraz turystyką.
  5. Stałe podnoszenie poziomu wiedzy i umiejętności członków Stowarzyszenia.
  6. Stymulowanie i uczestnictwo we współpracy międzysektorowej.

 

Stowarzyszenie realizuje swoje cele w szczególności poprzez:

  1. Organizację szkoleń i konferencji przekazujących innowacyjną wiedzę skierowanych głównie dla firm, których działalności związan jest z przetwarzaniem informacji oraz turystyką.
  2. Organizację krajowych i międzynarodowych spotkań, warsztatów.
  3. Opracowywanie, publikowanie i rozpowszechnianie wydawnict z zakresu swojej działalności statusowej: materiałów dydaktycznych i naukowych – podręczników, skryptów, poradników, czasopism, testów i innych oraz materiałów informacyjno – reklamowych promoujących działalność Stowarzyszenia.
  4. Udział w targach, konferencjach, dniach otwartych.
  5. Współpracę z ośrodkami badawczymi i przemysłowymi, z administracją publiczną, organizacjami pozarządowymi oraz organizacjami gospodarczymi w kraju i zagranicą.
  6. Członkostwo w organizacjach krajowych i międzynarodowych, których działalność statutowa zbieżna jest z celami stowarzyszenia.
  7. Organizowanie dla swoich członków praktyk, wyjazdów studialnych krajowych i zagranicznych.
  8. Inicjowanie prac badawczych, projektowych i wdrożeniowych.
  9. Promocję polskiej kadry zarządczo-szkoleniowej.
  10. Stworzenie wspólnej platformy do optymalizacji wykorzystania wiedzy i umiejętności zasobów.
  11. Stymulowanie uczciwości biznesowej.
  12. Prowadzenie honorowego arbitrażu pomiędzy członkami.