Warsztaty dla menadżerów

Skierowane są na rozwój konkretnych umiejętności menadżerskich poprzez które zwiększa się efektywność działania i oddziaływania na zespół. Charakter prowadzonego warsztatu pozwala na poznanie mocnych stron i trudności lidera związanych z mechanizmami prowadzenia i prawami rządzącymi się zespołem. Wiedza i doświadczenie w tym obszarze pozwala na retrospekcję, wykorzystanie kompetencji, tworzenie społecznych procesów towarzyszących osiąganiu wyników i wskaźników.

 

 

Motywowanie

 

Celem szkoleń jest:

  • poszerzenie wiedzy o mechanizmach wpływających na motywację,
  • poznanie i przećwiczenie narzędzi  motywowania pozafinansowego poprzez osobiste działania,
  • kształtowanie postawy otwartości na pomysły i punkty widzenia członków zespołu.

 

 

Efektywny zespół


Celem szkoleń jest:

  • poznanie sposobów budowania efektywnego zespołu,
  • poznanie ról zespołowych i mechanizmów budujących zespół,
  • poznanie różnic między współpracą w zespole a w grupie,
  • podnoszenie jakości współpracy w zespole poprzez rozwiązywanie konfliktów i przełamywanie impasów.

 

 

Zarządzanie konfliktem

 

Celem szkoleń jest:

  • poznanie i zrozumienie co tworzy i jak przebiega konflikt,
  • wykorzystanie sytuacji konfliktowych do tworzenia efektywnych powiązań,
  • zwiększenie skutecznego postępowania w sytuacji trudnej w zespole.

 

 

Asertywność jako forma budowania wizerunku i współpracy zespołowej


Celem szkoleń jest poznanie zagadnień dotyczących:

  • czym jest asertywność i jak wpływa na budowanie własnego wizerunku oraz jej wpływ na współpracę w zespole,
  • jaką mamy świadomość własnych praw i praw członków zespołu,
  • obrony swoich praw w sytuacjach społecznych,
  • przyjmowania i wyrażania przekonań, opinii i uczuć,
  • zabierania głosu na szerszym forum,
  • asertywności w kontakcie z samym sobą, monolog wewnętrzny, poczucie krzywdy lub winy.

 

Ekspozycja społeczna

 

Celem szkoleń jest uzyskanie umiejętności w zakresie:

  • prezentacji publiczna jako wyrażania siebie na szerszym forum,
  • budowania kompetencji warunkujących efektywność zachowań w sytuacji ekspozycji społecznej,
  • udzielania i przyjmowania informacji zwrotnej.

 

 

Efektywna komunikacja w biznesie

 

Celem szkoleń jest:

  • poznanie mechanizmów skutecznego porozumiewania się w zespole oraz zjawisk, które to uniemożliwiają,
  • poznanie sposobów tworzenia pętli systemowych i ich wpływ na proces komunikacji wewnątrz firmy,
  • doskonalenie umiejętności udzielania informacji zwrotnej jako podstawy skutecznego przekazu,
  • wykorzystanie emocji jako baza budowania pozytywnych relacji.

 

 

Kreatywność

 

Celem szkoleń jest:

  • poznanie metod kreatywnego podejścia do poszukiwania różnego rodzaju rozwiązań,
  • wykorzystanie kreatywności jako metody podnoszenia efektywności zespołowej.